Aku cinta juga

Cinta Ku Milik Dia..


Tuhan saja mengerti betapa penting nya dia buat diriku, tak dapat aku ucap dengan kata- kata walaupun gambaran itu wujud, aku yakin dengan pilihan ku, dengan hatiku membisik memilih dia sebagai peneman hidup ku, dan tak salah lagi aku pasti kerana hati ku pedih bila tiada dia, hati ku sayu tanpa senyumnya, hatiku muram tanpa dirinya kerna tiada seri dalam tamanku.. Wah! madah-madah..  tapi apa yang pasti cinta,kasih,rindu,sayang semua pada dia.. Satu nada bersih pabila lepas menitiskan air mata, Ya, Dia lah insan yang pertama menangis kerana ku dan aku tahu cinta nya terhadapku terlalu besar, dan sebab itu perasaan ini bagai terjatuh pabila terdengar esakan suaranya .. aku mengerti, walau apa pun terjadi jika dia milik ku dia akan tetap menjadi milik ku.. kerana aku cinta dia..

Tangisan seribu makna mengalirkan kasih membuatkan aku terdiam dan terharu dikala malam hari.. Kaulah satu-satunya kekasihku hingga akhir waktu, kaulah satu-satunya cinta hatiku,dan tiada orang lain memilik cinta ini selain dikau.

Tergamam pabila dia menyatakan , "ayang takut satu hari nanti b akan tinggalkan ayang"

Ya Allah Kau sajalah yang mengerti," b takkan tinggal kan ayang sebab tanpa ayang b pun tak pasti mampu teruskan hidup". aku cuma mampu berkata seperti ini <-----...

 Sejujurnya aku takkan meninggalkan kau seorang Sri Shafinaz Bt. Paijal kerana kau menyeri hariku tanpa batasan dan aku mencintai kau tanpa curiga kerana aku yakin kau lah cinta mati ku, kau lah takdirku, dan kau lah cinta syurgaku, kau lah bidadari hidupku..

Walaupun jarak membezakan kita sayang, tapi tidak pada hati. Sejujurnya, kaulah yang sempurna buat diriku dan terbaik pernah aku miliki. Sayang, diriku,cintaku,hatiku,jiwaku adalah milikmu dan muktamad kau lah pilihan ku. Kaulah Pertama Dan Terakhir.  Walaupun aku, aku amatur tentang cinta, tapi hatiku kuat mengatakan kau lah yang satu-satunya. Bila tiba saatnya, kau dan aku kita bersatu melayari bahtera kerna dunia ini milik mu hanya untuk mu.

Cintaku sampai ke syurga, kerna ku pasti kau pun sama, dengan lafaz Bismillah aku mulaka hari untuk menjagamu, mencintaimu, menyayangimu, dah berakhir dengan Alhamdulilah lafaz syukur ku pada Allah kerana anugerahi keselamatan hari ini pada mu. Jika takdir ini untuk ku, akan ku bawa mu, keliling dunia, akan ku beri apapun walaupun bintang dilangit..

Kerna aku cinta kamu Sri Shafinaz Bt. Paijal


No comments:

Post a Comment