Rindu kamu Tauk


Rindu Kamu Juga

Selepas buat perkara yang biasa, aku tergerak hati untuk hantar message kat dia, tapi malangnye kredit aku lepas dial *122# menunjuk kan RM 0.00. Damn aku totally disappointed gila. tapi nak wat camne aku tetap karang message tersebut dan ia berbunyi..

"Selamat malam Sri-ku..Telah turun berkat cinta cinta mu keranamu membuat aku mencintai mu setulus hati dari awal bercinta denganmu hingga ke hari ini... Dan selamanya ia kepunyaanmu kerna Mu aku bangkit dari silamku dan kerna mu aku sedar seluas laut tak mampu bandingkan cintaku terhadap mu, Oleh itu, Aku panjatkan syukur semoga Allah berkati cinta kita.. amin."

I can't live without her, but all I have is love :') "Tetiba mengalir pulak air mata rindukan abi Syg"- Sri.. Ya Allah, betapa aku rindukan dia juga, betapa aku mencintai dia sepenuh hati, biar ia ditulis berulang-berulang kali kerana aku tulus. Jauh jarak kalu nak dihitung, beratus batu ke sana dan berombak jua. Tapi aku tahu aku perlukanya setiap saat dan waktu. Yela nak hanta message tu tak lepas, because kredit pun tade, nak wat S.O.S tak lepas-lepas then tiba text message dia sampai selang beberapa minti aku karang message tu.. Then, apa lagi terus grab phone, dial her number with all my heart and said "Ayang nape nie, Jgn risau b ada kat sini" tapi dalam benakku nak ku jerit "Aku cinta kamu, Aku rindu kamu sangat2" tak tergambar macam mane aku rindu dia, tapi sebelum aku lepas gembiraku, aku dengar desakan dia dan air matanya, aku tahu betapa aku beruntung kerana kenal dia, mencintai dia, menyayangi dia, merindui dia. Ya Allah aku bersyukur kepadamu kerna meng-Anugerahkan dia kepada ku. Menitis air mata ku bila dengar dia menangis, luntur hati pabila air matanya membasah pipi kerna merinduiku,mencintaiku dan menyayangiku.

"Ayang jangan sedih lagi, Abi akan tetap bersama ayang, abi tetap ada dengan ayang, walau apa pun terjadi abi akan sentiasa dengan ayang, Ayang jangan nangis lagi ekh. B ada nie" bila aku luah kata-kata ini pada dia, aku tak mampu menahan air mata, jujur ia berderai. tapi bese lah, aku kan lelaki, aku tahu aku kene bertahan muehehehe.. Sri Shafinaz bt Paijal aku tahu betapa luas cinta mu, betapa setianya hatimu,betapa kuat sayang itu kepadaku kerana aku sedar semua itu.. Dan aku Shahrul Nizam B. Kharil Ashidi mencintai dirimu,menyayangi dirimu, memerlukan dirimu, menghargai dirimu kerna kau berhak untuk semua itu.. Sayang, jika intan permata diberi untuk ditukarkan dengan mu, akan aku tolak mentah, kerna kau lah nyawa ku... :')







Dia


I will hold you,love you even it take my life, I would rather do than I see you crying.

Dear Shafinaz.

Hundred mile to travel, 2 hour by plane and you were at the other side. Yeah! its far to travel (i guess)  but this distance couldn't tear us apart since I got heart on you. I felt in love with you.

I felt so close to you, I feel the warm, I feel in you. Day by day, this feeling getting stronger even its just a dream but every moment spend with you is like I'm reborn, new life and I'm your twilight.


She hates Patrick I mean cartoon Patrick, Of course, when i thought about her yes she cheering my day with laugh, story, even she keep yelling can't stop when she said saw starfish on her way to beach side.

If you wanna see rainbow all you need is rain.

I know the process, If you wanna happiness ahead, you have to through the rough, I mean this distance is a part of it, You know why...

Honestly, sometime your ex-made me jealous la sayang, its true because I'm the one who feel it. I hate it :( but you know Ayang, the more I face it the more my heart said its you. More I believe that you're the one for me,all this love miss is just for you my dear.. Muahhh..

To be Continued.... 

Cinta Sri Ku. . .

No comments:

Post a Comment