Sakit

Terlalu sakit ku jalani setiap hariku, terlalu perih ku lalui sangat sedih bila kau pergi menghilangkan diri. Ya Allah kuatkan lah hati ini. Sesunguhnya hamba mu ini sedang sakit untuk semua ini. Permudahkanlah setiap perjalananku , Buka kan lah hatinya untuk ini Ya Allah, Aku pasrah, Aku Akur. Semua yang terjadi ada hikmahnya. Ya Allah aku rapuh..

Bila melihat kau dan dia, Kau sorok kan ia walaupun aku tahu apa yang berlaku setiap saat dan masa. Ya Allah aku terlihat.. Ya Allah jika ini kuasa cinta dan apa yang di perlihat kan padaku adalah benar. Hilangkan lah ingatan ku, hilangkan lah rasa ku, hilangkan lah segalanya, agar aku berhenti menangis meratapi duka ini.

Setiap hari aku melihat ia datang. setiap hari aku terpaksa akur dengan ini semua. Setiap hari aku terpaksa datang setiap hari aku terpaksa matang.

Dipinta ku percaya, Di mahu nya aku bersama, tetapi Ya Allah, jika dia lebih sempurna, berikanlah hati nya untuk dia.. Aku tak percaya aku tak mampu, tapi pilihan dirimu membuat ku diam dan terpaku.

Jika setiap rasa ini rasa mu.. Akan mengerti setiap yang terindah hancur bagai debu beterbangan di bawa angin berlalu. Sadis melihat ia pergi, hilang nya cintaku bagai tak bertali.

Aku cinta kamu, adakah kamu tulus mencintai ku .. aku sayang kamu.. apakah kau sanggup menyanyangi ku.. Jika benar. tunjuk kan lah padaku, berikanlah sepenuh hati mu.. ikhlaskan lah segalanya. agar aku dapat merasanya lagi.

Dalam kotak hitam itu aku bersembunyi, bukan bersembunyi arahhku hilang tenaga ku hancur.. menanti ia kembali untuk dibuka seperti semula.

Jika benar bukan kan lah ia kembali.. jangan biarkan aku bersedih berseorang diri.

No comments:

Post a Comment